Game Post

Ігрові Новини: Події в Всесвіті Геймінгу

Дослідження ITExpert: Українські айтівці віддають перевагу геймдеву та Military-tech, але негативно ставляться до гемблінгу та 18+

Українські айтівці: де вони хочуть працювати?

Рекрутингова агенція ITExpert провела дослідження про те, де хочуть та не хочуть працювати айтівці в Україні. Усього у дослідженні взяли участь 228 фахівців з різних сфер IT-індустрії.

Згідно з результатами дослідження, найбільш популярними тематиками проєктів для українських айтівців є:

  • GameDev — сфера розробки ігор.
  • MilitaryTech — напрямок розробки військових технологічних продуктів.
  • Ecommerce — розробка продуктів для електронної комерції.
  • Fintech — сфера фінансових технологій.
  • Data Science — продукти у напрямку збирання, обробки та подання даних.

Також до топ-10 увійшли: IoT, Healthcare, EdTech, Travels та Blockchain. Проте, 4,8% айтівців не надають переваги жодному напрямку. 37,8% айтівців зараз працюють у домені, який відмітили як бажаний.

За даними дослідження, для розробників та DevOps Engineer найпопулярнішим напрямком є MilitaryTech, для QA-фахівців — Ecommerce, а для Team Lead/Tech Lead — Fintech. Фахівці з GameDev найчастіше хочуть працювати у своїй же сфері (23,7%), Ecommerce (13,2%) та B2B-продуктах (10,5%). Про MilitaryTech найбільше мріють айтівці з Ecommerce (23,5%) та Fintech (8,8%). У Ecommerce хотіли б працювати фахівці з того ж домену (48,8%) та B2B-рішень (9,8%).

Проте, є деякі сфери, в яких айтівці не дуже хочуть працювати. Найменш привабливими сферами розробки виявилися: Gambling, Adult, Blockchain, Banking та GameDev. До антирейтингу також увійшли FinTech, B2G, Ecommerce, Logistics & Retail та Insurance. 12,3% фахівців зазначили, що не мають сфер, де б не хотіли працювати. 6,6% айтівців вже працевлаштовані у доменах, де б не хотіли продовжувати кар’єру.

Типи компаній серед IT-кандидатів

Згідно з дослідженням, серед IT-кандидатів найпопулярнішим типом компаній є продуктові компанії (57,9%). Далі йдуть аутсорс (9,2%), аутстаф (4,8%), стартапи (6,6%) та компанії іншого типу (21,5%).

Більшість респондентів (75,7%), які працюють у продуктах, зазначають саме цей тип роботодавців як свій улюблений.

За даними дослідження, більшість айтівців працюють у продуктових компаніях (45,2%). Менша частка працює у аутсорсах (27,6%) та аутстафі (11,4%). У стартапах працевлаштовані 9,6% фахівців. Інший тип компанії відмітили 6,1% айтівців.

Популярні поточні домени/тематики проєктів

Найпопулярнішими поточними доменами/тематиками проєктів серед айтівців є Ecommerce (17,5%), B2B solutions (14,5%) та Fintech (11,4%).

“Українські айтівці мають чіткі уподобання щодо майбутньої роботи. Вони найбільше зацікавлені у сферах GameDev, MilitaryTech, Ecommerce, Fintech та Data Science. Проте, є деякі напрямки, які не викликають їхнього інтересу, такі як Gambling, Adult, Blockchain, Banking та GameDev. Ці дані можуть бути корисними для рекрутерів та роботодавців, які шукають талановитих IT-фахівців.”