Game Post

Ігрові Новини: Події в Всесвіті Геймінгу

Суть та способи шрінкфляції: що це таке — Finance.ua

Суть та способи шрінкфляції: що це таке

Шрінкфляція (англ. shrinkflation, стискфляція, даунсайзинг) — приховане підвищення ціни на товар, що досягається такими способами:

  • зменшення ваги продукту — шоколадні батончики вагою 80 г, 90 г замість 100 г;
  • зменшення об’єму продукту — пляшки із молочним продуктом або олією місткістю 900 мл, 780 мл замість 1 л;
  • зменшення кількості одиниць товару в упаковуванні — у тубусі 150 зубочисток замість 200 штук; серветок в упаковуванні — 60 замість 65 штук;
  • зменшення довжини елементів продукту — шнур до праски чи пилотяга стає коротшим, отже, й менш зручним.

Хай там як, товару стає менше, а ціна не змінюється.

У світі зменшення упаковування товарів є загальною тенденцією вже півтора десятиліття.

Наприклад, в Італії ця оманлива маркетингова техніка настільки поширена, що Codacons (Координація асоціацій із захисту навколишнього середовища та прав користувачів і споживачів) подала скаргу до Антимонопольного органу та 104 прокуратур, щоб встановити, чи ця практика є правопорушенням — шахрайством або недобросовісною торговою практикою.
У Німеччині проводиться конкурс «Оманливе упаковування року», який організовує Центр консультацій споживачів Гамбурга. Переможець 2022 — маргарин Rama (компанія Upfield): вміст пластикового контейнера полегшав — 400 г замість 500 г, що призвело до збільшення ціни продукту приблизно на 25%.

Таких прикладів чимало і в ЄС, і в США.

Шрінкфляція — відносно легальна стратегія, таке собі невловне шахрайство. Бізнес рухається «поміж крапельками», виходячи сухим із води.

На Заході цю проблему бачать, аналізують і намагаються діяти.

Читайте більше в нашій статті:

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Source: news.finance.ua