Game Post

Ігрові Новини: Події в Всесвіті Геймінгу

Маркетингові бенчмарки для фінтеху: огляд тенденцій на 2024 рік — Finance.ua

Фінтех і Картки
Маркетингові бенчмарки для фінтеху: огляд тенденцій на 2024 рік

Щорічно кількість органічних відвідувань фінтех-сайтів зростає на 35%. Це пов’язано з диджиталізацією індустрії й тим що все більше людей шукають фінансової допомоги в онлайні.

Про це розповів Team Lead відділу Mobile Promodo Дмитро Крючков під час конференції FinYear, що відбулася 16 лютого у Києві.

«Тому фінтех компаніям варто переконатися, що їхнім сайти те мобільні застосунки легко знайти та зручно використовувати», — наголошує експерт.

Джерела трафіку у фінансових сферах:

  • прямий трафік — 42,2%;
  • органічний пошук — 19,3%;
  • реферальний пошук — 11,6%;
  • e-mail — 2,9%;
  • соцмережі – 2,1%;
  • платний пошук — 0,8%;
  • медійна реклама — 0,4%.

При цьому, якщо поглянути на розподіл трафіку фінтех сайтів за пристроєм, то з’ясується, що десктопними версіями користуються 54,7%, а мобільними — 45,3%.

«З цих показників бачимо, що важливо розвивати Не тільки десктопні продукти, а й приділяти увагу мобільним версіям, адже частка мобільного трафіку фінтеху складає 45%. Тобто треба створювати позитивний досвід взаємодії, зручний інтерфейс, направляти ресурси для просування мобільних застосунків», — каже Крючков.

Бенчмарки мобільних застосунків для фінтеху

Експерт поділився показниками, що допоможуть зрозуміти, що найкраще працює для охоплення та утримання клієнтів, а також оцінити успіхи компанії порівняно з іншими.

  • Середня кількість завантажень щомісяця досягала сім 7,8 млн, що свідчить про популярність застосунків та зацікавленість користувачів.
  • Щомісяця застосунки мали 12,8 млн активних користувачів, що відображало сильну та зацікавлену базу користувачів.
  • Середній показник кількості користувачів застосунків склав 15,2% – це демонструє частку цільового ринку, яка встановила застосунки на своїх девайсах.

«Цікаво, що 95% нових користувачів здійснюють принаймні одну фінансову операцію протягом першого місяця після встановлення застосунку. Для нових користувачів середній коефіцієнт конверсії становить 76% протягом першого тижня. Зазвичай на отримання конверсії від нових користувачів йде до 7 днів», — ділиться експерт.

Маркетингові бенчмарки для фінтеху: огляд тенденцій на 2024 рік

Світлана ВишковськаСвітлана ВишковськаРедактор

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Джерело: news.finance.ua