Game Post

Ігрові Новини: Події в Всесвіті Геймінгу

97 транспортів: як КМДА бореться з наслідками закриття станцій — Finance.ua

77 автобусів та 20 тролейбусів перевозять пасажирів за маршрутами № 2-М та № 43-К, що дублюють рух закритою ділянкою «синьої» гілки метро.

Про це повідомили в КМДА.

Рух наземного транспорту було оперативно організовано з п’ятниці, 8 грудня, у зв’язку з початком ремонту перегінного тунелю від станції метро «Теремки» до станції «Либідська».

Читайте також

Також внесено зміни у роботу світлофорних об’єктів для надання права пріоритетного проїзду рухомому складу громадського транспорту на вул. Васильківській та просп. Голосіївському.

Завдяки посиленню роботи маршруту № 50-К вдалося частково переорієнтувати пасажиропотік з Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену на Святошинсько-Броварську.

Фахівці працюють над терміновим запровадженням відокремленої смуги руху для громадського транспорту на вул. Васильківській та площі Либідській. Рух відокремленою смугою організують з понеділка, 11 грудня.

Читайте також

До завершення ремонтних робіт, організовано рух наземного транспорту за маршрутами:

Тимчасовий автобусний маршрут № 2-М «Кібернетичний центр — ст. м. «Теремки» — ст. м. «Либідська», на якому працюють 77 автобусів з інтервалом руху 1 хв.

  • Тимчасовий тролейбусний маршрут № 43-К «Кібернетичний центр — ст. м. «Либідська», на якому працюють 20 тролейбусів з інтервалом у 3 хв.
  • Шлях автобусного маршруту № 38 подовжено до ст. м. «Либідська». На маршруті працюють 5 автобусів з інтервалом у 17 хв.
  • На тролейбусному маршруті № 50к «вул. Милославська — пл. Дарницька» збільшено кількість рухомого складу. Працюють 10 тролейбусів з інтервалом у 9 хв.

Довідка
Finance.ua:

  • З 9 грудня Київський метрополітен зупинено рух між станціями «Теремки» та «Либідська» через необхідність термінового проведення ремонту на перегінному тунелі між станціями.
  • У КП «Київський метрополітен”повідомляють, що зупинка руху поїздів метро між станціями — вимушений крок, щоб уникнути позаштатної ситуації під час руху, оскільки з’явився ризик втрати стійкості тунельних споруд через нерівномірні процеси розущільнення, віброповзучість навколо ґрунтового масиву та навантаження на тунельну оправу.

Тетяна СидоракКореспондент-редактор

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Source: news.finance.ua